ПП «Аеліта» - офіційний дилер з продажу та сервісного обслуговування автомобілів Suzuki в Дніпропетровській обл.
м. Дніпро, ул. Павлова, 12
Відділ продажу: тел. +38 (056) 740-89-98 Відділ сервісу: тел. +38 (056) 373-82-81

ціна від

430 000 грн.

SUZUKI Vitara 2019 модельного року — це результат удосконалення бестселера, що давно підкорив український ринок. Компактний кросовер, один з лідерів в класі B, отримав оновлену зовнішність і інтер'єр, сучасні системи безпеки, а також систему повного приводу ALL GRIP - надійного помічника для подолання будь-яких шляхів.

Огляд 360°

Огляд 360°

   

Колір кузова

26U Білий (Superior White)

360°

Колір кузова

Колір кузова

Технології

Технології

Двигуни

Оновлена Vitara пропонує на вибір один з двох потужних моторів з турбонаддувом. Крім вже знайомого по Vitara S силового агрегату об'ємом 1,4 BOOSTERJET прямого вприскування, покупці оновленої Vitara зможуть обрати комплектації з турбомотором 1,0 BOOSTERJET.

Новий двигун 1.0 BOOSTERJET

Мотор з турбонагнітачем і системою прямого вприскування 1.0 BOOSTERJET об'ємом 1 л забезпечує крутний момент, який можна порівняти з моментом атмосферного двигуна об'ємом 1,8 л, при цьому ефективність використання пального значно вище. Крім того, завдяки турбонагнітачу, високий крутний момент буде доступний водієві навіть на невисоких обертах двигуна, що гарантує чудову динаміку розгону — необхідну як у місті, так і на трасі.

5-ступенева механічна коробка передач

Передавальні числа МКПП ретельно підібрані так, щоб гарантувати найбільшу економію пального у поєднанні з відмінними динамічними характеристиками. А цілий ряд нових розробок, впроваджених при створенні цієї коробки передач, забезпечує максимальне задоволення від керування оновленою Vitara.

Технологія ALLGRIP 4WD

SUZUKI вдосконалила систему повного приводу 4WD та впровадила технології нового покоління, які забезпечують надзвичайне задоволення та спокій під час керування, одночасно сприяючи зменшенню витрати палива. Система ALLGRIP дозволяє обрати один з чотирьох режимів, який найкращим чином відповідає дорожньому покриттю та умовам руху. Водій має можливість обрати необхідний режим - Auto, Sport, Snow або Lock, за допомогою кнопки-регулятора, розташованої на центральній консолі.

Фари зі світлодіодами

Максимум комфорту й енергоефективності забезпечують сучасні світлодіодні лампи ближнього світла. Лінзи в передній оптиці оточені кільцями, які випромінюють м'яке блакитне світло, додаючи дизайну з одного боку стриманості, з іншого — ще більше привабливості.

Мультисенсорний дисплей

Оновлена Vitara пропонує 7-дюймовий дисплей мультимедійної системи з інтуїтивно зрозумілим сенсорним керуванням. Підтримуються відтворення аудіофайлів, здійснення дзвінків з Hands-free, GPS-навігація, а також функції смартфона. Мультимедійне обладнання може працювати в одному з чотирьох режимів: Listen (Прослуховування), Call (Дзвінок), Drive (Рух) і Connect (Підключення).

SUZUKI Safety Support

Інноваційні системи, що забезпечують максимум безпеки для водія, пасажирів і пішоходів, — те, що дійсно виділяє Suzuki Vitara FL в своєму класі. Подушки безпеки в кількості 7 штук, міцна конструкція несучих частин кузова, ESP (система курсової стійкості) — комплекс цих та інших систем безпеки дозволив оновленій Vitara отримати найвищий бал Euro NCAP. Окрім перерахованих вище, Vitara оснащується ще й системою Safety Support. Вона забезпечує автоматичне гальмування, стежить за смугами руху, контролює так звані мертві зони, а також включає в себе адаптивний круїз-контроль.

Комфорт

Інтер’єр Vitara FL також було оновлено. Матеріали, що використовуються для обробки, стали більш якісними, а ергономіка органів управління відтепер досконала. Все тут знаходиться на своєму місці, а управління кожною системою автомобіля інтуїтивно зрозуміле.

Новий двигун 1.4 BOOSTERJET

Більше крутного моменту і динаміки — більше задоволення від керування. Новий мотор BOOSTERJET 1.4, яким оснащується оновлена Vitara, гарантує високий крутний момент навіть на, здавалося б, низьких 1500 об/хв. Завдяки регулятору тиску наддуву і системі прямого вприскування, оновленій Suzuki Vitara вдається поєднувати високі динамічні показники з вражаючою економією палива. А короткі патрубки впускного і випускного колекторів роблять мотор BOSTERJET 1.4 легким і компактним, забезпечуючи ще більш швидке прискорення.

6-ступенева автоматична коробка передач

Відмінна динаміка розгону оновленої Vitara FL «на автоматі» досягається в тому числі і завдяки збільшеному діапазону передавальних чисел. Автомобіль вражає своїми динамічними характеристиками навіть при старті з місця. Під час руху на великій швидкості при ввімкненому круїз-контролі технологічні рішення, реалізовані в цій АКПП, збільшують економію палива.

Режим Auto

За замовчуванням в режимі Auto функціонує система приводу на два передніх колеса (2WD). Однак в разі пробуксовки коліс автоматично активується система повного приводу (4WD). Пріоритетом є економія палива, тому система 4WD вмикається лише за необхідності. Завдяки режиму Auto забезпечується упевнений рух за мінливих погодних умов, як, наприклад, під час раптової зливи.

Денні ходові вогні

Денні ходові вогні (DRL) оновленої Vitara мають оригінальну форму зі світлодіодами, розташованими вертикально. Крім того, набір передньої оптики включає протитуманні фари, необхідні для руху в умовах поганої видимості.

Система Smartphone Linkage Display Audio

Ця система дозволяє використовувати технології Apple CarPlay, Android Auto ™ і MirrorLink ™. Підключивши свій пристрій, сумісний з системою, за допомогою USB Apple CarPlay, ви зможете здійснювати телефонні дзвінки, користуватися колекцією аудіофайлів, відправляти і приймати повідомлення, управляти навігаційною системою за допомогою голосових команд або через сенсорний екран. Технологія Android Auto забезпечує зручне використання сервісів Google Maps ™, Google ™ Search і ін. MirrorLink ™ — система, завдяки якій можна користуватися додатками, встановленими на смартфоні, безпосердньо з екрану автомобіля.

Автоматичне гальмування

Монокулярна камера та лазерний датчик - те, що дозволяє оновленій Vitara передбачати можливе зіткнення з рухомою перешкодою попереду, автомобілем або пішоходом. В якості реакції на можливе зіткнення система обирає один з трьох варіантів у залежності від ситуації. В разі збільшення ймовірності удару автоматично застосовується різке екстрене гальмування. Якщо водій несвідомо (панічно) тисне на педаль газу, включається система допомоги при екстреному гальмуванні. І третій варіант — звуковий та візуальний сигнали, які попереджають водія про можливе зіткнення.

Кольоровий інформаційний дисплей

Панель приладів має сучасний 4,2-дюймовий кольоровий дисплей. Розташований у самому центрі комбінації приладів він призначений для того, щоб надавати водієві точну і надійну інформацію. Наприклад, на цьому екрані може відображатися інформація про роботу системи ALLGRIP, величина крутного моменту, дані щодо прискорення і гальмування, а також багато іншого.

Режим Sport

У режимі Sport активно демонструє себе система 4WD, завдяки чому досягається ідеальне проходження крутих поворотів. Зміна характеристик прискорення й крутного моменту покращує реакцію двигуна, а в комплектаціях з АКПП підтримуються високі оберти мотора. Разом ці фактори забезпечують захоплююче керування в спортивному стилі. Режим Sport також затримує спрацьовування системи ESP®, завдяки чому водієві вдається ще більше насолодитися спортивною манерою керування.

Зміна смуги руху

Три інноваційні системи забезпечують контроль за зміною смуги руху. Перша на швидкості 60 км/год і більше розраховує траекторію автомобіля і при необхідності попереджає водія за допомогою візуального і тактильного сигналів. У разі відхилення від смуги на швидкості 60–160 км/год система допомагає повернутися назад на свою смугу. І, нарешті, третя система, обчислюючи модель руху, попереджає водія про виляння.

Камера заднього виду

Камера, встановлена ззаду, дозволить бути впевненим у безпеці при маневруванні заднім ходом, наприклад, на парковці. Зображення з камери виводиться на екран, встановлений в автомобілі.

Режим Lock

Режим LOCK в постійному режимі здійснює жорсткий розподіл великого крутного моменту порівну між передньою і задньою вісями автомобіля, посилюючи зчеплення коліс з дорожнім покриттям. Оптимізація системи ESP® та інших систем управління полегшує вивільнення автомобіля, який застряг, наприклад, в глибокому сніговому заметі. При цьому гальмівне зусилля докладається на колеса, що буксують, забезпечуючи тим самим достатній крутний момент для коліс, які мають зчеплення з дорожнім покриттям (LSD). Режим Lock автоматично перемикається на режим Snow за швидкості понад 60 км / год.

Контроль мертвих зон

Два радарних датчика встановлюються в задній частині оновленої Vitara для того, щоб забезпечити максимально безпечне перестроювання, виявляти автомобілі та інші транспортні засоби в так званих «мертвих» зонах. Система активується на швидкості понад 15 км/год і попереджає про перешкоду в «мертвій зоні» спеціальною світлодіодною піктограмою в дзеркалі зовнішнього огляду.

Передні та задні датчики паркування

У передньому і задньому бамперах оновленої Vitara встановлюються ультразвукові датчики асистента парковки. Вони надають водієві інформацію про перешкоди, які знаходяться поруч, за допомогою звукових сигналів або повідомлень, які виводяться на мультифункціональний дисплей.

Режим Snow

Режим Snow підходить для пересування по слизьких дорожніх покриттях — засніжених, зледенілих або покритих брудом. Відповідно до ступеню натискання педалі акселератора і кута повороту рульового колеса, режим Snow запобігає пробуксовуванню коліс і передає крутний момент на задні колеса, забезпечуючи достатнє зчеплення з покриттям. Крім того, система ESP® умикається заздалегідь, покращуючи курсову стійкість оновленої Vitara на поверхнях з низьким коефіцієнтом тертя. Зберігаючи відмінну курсову стійкість і упевнений рух на слизькій дорозі, режим Snow дає можливість водію розслабитися і отримувати задоволення.

Адаптивний круїз-контроль (ACC)

З активованим круїз-контролем використовується система радіохвиль, яка визначає відстань до автомобіля, що рухається попереду. Якщо попереду немає транспортних засобів, ACC підтримує швидкість, обрану водієм (40 і більше км/год). Фунцкція Stop & Go, яка доступна в комплектації з 6-ступеневою АКПП, дозволяє прискорюватися і сповільнюватися під час руху, зберігаючи при цьому безпечну відстань до автомобіля, що рухається попереду.

Попередження про рух ззаду

Під час руху заднім ходом на швидкості до 8 км/год активуються два датчика, розташовані в задній частині оновленої Vitara. Вони призначені для того, щоб попередити про наближення перешкоди, наприклад, при виїзді з парковки. У разі виявлення такої перешкоди, система використовує візуальний (на інформаційному екрані) і звуковий сигнали.

  • Двигуни
  • Трансмісія
  • ALLGRIP 4WD
  • Освітлення
  • Мультимедіа
  • Безпека
  • Комфорт
  • Двигуни
  • Новий двигун 1.0 BOOSTERJET
  • Новий двигун 1.4 BOOSTERJET
  • 5-ступенева механічна коробка передач
  • 6-ступенева автоматична коробка передач
  • Технологія ALLGRIP 4WD
  • Режим Auto
  • Режим Sport
  • Режим Lock
  • Режим Snow
  • Фари зі світлодіодами
  • Денні ходові вогні
  • Мультисенсорний дисплей
  • Система Smartphone Linkage Display Audio
  • SUZUKI Safety Support
  • Автоматичне гальмування
  • Зміна смуги руху
  • Контроль мертвих зон
  • Адаптивний круїз-контроль (ACC)
  • Попередження про рух ззаду
  • Комфорт
  • Кольоровий інформаційний дисплей
  • Камера заднього виду
  • Передні та задні датчики паркування

Технічні параметри

Технічні параметри Оновлена Vitara Технічні параметри

  • Габаритні розміри
  • Місткість та маса
  • Двигун 1,0
  • Двигун 1,4
  • Трансмісія
  • Шасі
  • Динаміка та Екологія
  • Габаритна довжина, мм

    4175

  • Габаритна ширина, мм

    1775

  • Габаритна висота, мм

    1610

  • Колісна база, мм

    2500

  • Колія передніх коліс, мм

    1535

  • Колія задніх коліс, мм

    1505

  • Мінімальний
    радіус розвороту, м

    5,2

  • Мінімальний
    дорожній просвіт, мм

    185

 
 
 
 
 
 

Двигун

Система привода

Трансмісія

Споряджена маса, кг

Повна маса, кг

Місткість

 
 
 
 
 
 

Бензиновий 1,0 л BOOSTERJET

2WD

4WD (ALL GRIP)

5MT

6AT

5MT

6AT

1085-1160

1130-1180

1155-1230

1205-1250

1730

 

Бензиновий 1,4л BOOSTERJET

2WD

4WD (ALLGRIP)

6AT

6AT

1145-1945

1220-1265

1730

   

Місткість багажного відділення

Кількість місць

5 осіб

макс. об'єм
(за даними виробника)

1120 л

зі складеними спинками
заднього сидіння

710 л

із піднятою
задньою спинкою

375 л

Об’єм паливного бака

47 л

  • Тип

    K10C-DITC

  • Кількість циліндрів

    3

  • Кількість клапанів

    12

  • Робочий об'єм, см3

    998

  • Паливна система

    безпосереднє впорскування

  • Діаметр циліндра
    × хід поршня, мм

    73,0 × 79,5

  • Ступінь стискання

    10,0

  • Максимальна
    потужність, к.с./кВт/хв-1

    82(112)/5,000

  • Крутний момент, Н-м/хв-1

    170/2,000~3,500 або 160/1,800~4,000

  • Тип

    K14C-DITC

  • Кількість циліндрів

    4

  • Кількість клапанів

    16

  • Робочий об'єм, см3

    1373

  • Паливна система

    безпосереднє впорскування

  • Діаметр циліндра
    × хід поршня, мм

    73.0×82.0

  • Ступінь стискання

    9,9

  • Максимальна
    потужність, к.с./кВт/хв-1

    103(140)/5,500

  • Крутний момент, Н-м/хв-1

    220/1,500-4,000

Двигун

Система привода

Трансмісія

Передавальні числа

1-а

2-а

3-а

4-а

5-а

6-а

Передача заднього ходу

Передавальне число головної передачі

Бензиновий 1,0 л BOOSTERJET

2WD

4WD (ALL GRIP)

5MT

3.545

1.904

1.233

0.855

0.690

-

3.250

4.687

6AT

4.666

2.533

1.555

1.135

0.859

0.686

3.393

3.683

5MT

3.545

1.904

1.233

0.855

0.690

-

3.250

4.687

6AT

4.666

2.533

1.555

1.135

0.859

0.686

3.393

3.683

Бензиновий 1.4л BOOSTERJET

2WD

4WD (ALL GRIP)

6AT

6AT

4.044

4.044

2.370

2.370

1.555

1.555

1.159

1.159

0.851

0.851

0.672

0.672

3.193

3.193

3.501

3.501
  • Рульове керування

    Зубчато-рейкового типу

  • Гальма передніх коліс

    Вентильовані дискові

  • Гальма задніх коліс

    Дискові

  • Підвіска передніх коліс

    McPherson зі стійкою та пружиною

  • Підвіска задніх коліс

    Торсіонна балка з пружиною

  • Шини

    215/60R16, 215/55R17

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Двигун

Система привода

Трансмісія

Орієнтовна витрата палива

Міський цикл, л/100 км

Заміський цикл, л/100 км

Комбінований цикл, л/100 км

Екологічний клас

Максимальна швидкість, км/год

Час розгону від 0 до 100 км/год, с

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

         1,0 л Бензиновий BOOSTERJET

1,4 л Бензиновий BOOSTERJET

     

            2WD    

   4WD (ALL GRIP)

    2 WD    

4WD (ALL GRIP)

5MT

6AT

5MT

6AT

6AT

6AT

     
6,2 6,6 6,6 7,0 7,1 7,5
4,9 5,1 5,4 5,5 5,1 5,6
5,4 5,7 5,8 6,0 5,9 6,3
Euro 6  
180 180 180 180 200 200
11,5 12,5 12,0 13,0 9,5 10,2

Комплектація і ціни

Комплектація і ціни Комплектація і ціни

КОМПЛЕКТАЦІЯ ПРИВІД ТРАНСМІСІЯ

 

РОЗДРІБНА ЦІНА (ГРН.) НА АВТОМОБІЛІ
2019 р.в.

VITARA 1,0 л. GL 2WD 5MT   430 000
VITARA 1,0 л. GL+ 2WD 5MT   487 400
VITARA 1,0 л. GL+ ALL GRIP (4WD) 5MT   547 500
VITARA 1,0 л. GL+ ALL GRIP (4WD) 6AT   587 900
VITARA 1,0 л. GL+ 2WD 6AT   530 200
VITARA 1,0 л. GLX ALL GRIP (4WD) 6AT   662 700
VITARA 1,0 л. GLX 2WD 6AT   622 300
VITARA 1,4 л. GL+ ALL GRIP (4WD) 6AT   653 100
VITARA 1,4 л. GL+ ​2WD 6AT   593 500
VITARA 1,4 л. GLX ALL GRIP (4WD) 6AT   720 300

Галерея

Loading...