Оберіть клас

arrow

V-Strom 650/XT

Технології

Загальна інформація

МАЙСТЕР ПРИГОД

Незалежно від ваших намірів V-Strom 650/XT виправдає всі ваші очікування. Якою б вимогливою не була ваша пригода, V-Strom 650/XT ідеально підійде вам. Він може дарувати захоплення або просто тихо робити свою роботу. V-Strom 650/XT — справжній шедевр.

Пригоди всюди

Щоденні маршрути. Складні умови експлуатації та вологість. Серпантини. Тривалий рух шосе. Відмінний комфорт. Найкращий універсал. Інструмент, що ніколи вас не підведе. Треба вирішити завдання, прийняти виклик, вирушити в пригоду? Рішення всіх питань. V-Strom 650/XT.

V-STORM 650 пригоди
V-STORM 650 Підтримка
Підтримка

У дощ і в сонячну погоду система контролю тяги завжди допоможе вам. У разі виїзду слизькими дорогами з кемпінгів і під час руху брукованими міськими дорогами. Передові технології покликані надати вам додаткове відчуття впевненості, викликати у вас бажання проїхати ще кілька миль.

Високотехнологічна система контролю тяги

V-Strom 650/XT оснащено системою контролю тяги, запозиченою у V-Strom 1000. Ця система постійно контролює швидкість переднього й заднього колеса, положення дросельної заслінки, колінвала й важеля коробки передач за допомогою різних датчиків і регулює вихідну потужність двигуна через зміну кута випередження запалювання та об’ємів подачі повітря. Система контролю тяги має два режими роботи, також її можна вимкнути зовсім. Режими відрізняються ступенем чутливості. Перший режим уможливлює помірне пробуксовування заднього колеса для більш динамічного й енергійного стилю водіння, а другий режим активує систему контролю тяги за найменшої втрати заднім колесом зчеплення з дорогою для забезпечення впевненості на слизькому покритті або в дощ. Режими можна швидко й легко обирати за допомогою лівої панелі перемикачів, обраний режим відображається на панелі приладів. Ця високотехнологічна система, що вже виправдала себе в моделі V-Strom 1000, підтримуватиме вас під час руху в складних дорожніх умовах, наприклад за низької температури або на нерівному покритті, в разі повного завантаження багажем або за наявності пасажира. Примітка. Система контролю тяги не звільняє пілота від керування дросельною заслінкою в різних умовах і не може попередити втрату зчеплення з дорогою через надмірну швидкість під час проходження поворотів або гальмуванні, а також не контролює тягове зусилля переднього колеса.

V-STORM 650/XT Контроль тяги
Повна поінформованість задля забезпечення багатозадачності

Завдяки наочній і зручній у використанні та розумінні панелі приладів і дизайну обтічника, які були запозичені в старшого брата, V-Strom 650/XT пропонує пілотові безліч інформації та надійну конструкцію. Панель приладів має великий аналоговий тахометр і цифрову індикацію положення важеля коробки передач та швидкості. Цифрова секція знизу містить одометр, подвійний лічильник добового пробігу, годинник, індикатори рівня палива, температури охолоджувальної рідини, зовнішньої температури, напруги акумулятора, запасу ходу на наявному паливі, середньої витрати палива й миттєвої витрати палива, а також режимів протибуксувальної системи. Запас ходу починає відображатися після того, як на індикаторі рівня палива з’явиться попередження про порожній бак, для надання пілотові точної та достовірної інформації про поточний стан. Окрім цього, використовуються помітні світлодіодні індикатори низької температури *, дальнього світла, нейтрального положення коробки передач, несправності, системи ABS, режиму контролю тяги, а також індикатор температури води. Переглядати всю цю інформацію, а також скинути лічильник добового пробігу можна за допомогою перемикача на лівій ручці. * Індикатор низької температури починає блимати, коли температура повітря опускається нижче 3 °C. Він блимає протягом 30 секунд і залишається увімкненим, доки температура повітря не підніметься вище 5 °C.

Система гальмування з ABS

Оснащений здвоєними дисками діаметром 310 мм із двома поршневими супортами спереду й одним диском діаметром 260 мм з одним поршневим супортом позаду, V-Strom 650 і 650XT забезпечує контрольоване й надійне гальмування. Окрім цього, для запобігання блокуванню коліс під час занадто різкого гальмування була використана компактна й легка система ABS нового покоління з розширеними можливостями налаштування для ще зручнішої та надійнішої активації. Примітка. Система ABS не призначена для скорочення гальмівного шляху. ABS не може запобігти проковзуванню колеса, викликаному гальмуванням під час проходження повороту. Будьте обережними й не покладайтеся на ABS надміру.

Система допомоги за низьких обертів двигуна

Застосування системи допомоги за низьких обертів двигуна допомогло позбутися проблеми неочікуваного вимкнення двигуна. Ця система автоматично підвищує частоту обертання холостого ходу під час застосування зчеплення або руху на низьких обертах, допомагаючи в разі частого використання зчеплення в щільному міському русі та запобігаючи раптовим зупинкам двигуна під час роботи з низькою частотою обертання.

Система легкого запуску двигуна Suzuki

Раніше пілот мав використовувати перемикач стартера для запуску двигуна, але в моделі V-Strom 650 ми додали систему легкого запуску Suzuki, завдяки якій ви можете запускати двигун натисканням однієї кнопки. Комп’ютеризований електронний блок керування перевіряє стан і вимикає електромотор стартера одразу після запуску, що полегшує запуск двигуна для водія.

Більше потужності у вашому розпорядженні

Вливайтеся в швидкісні смуги, ефективно долайте вузькі проїзди. Забудьте про двигун і сконцентруйтеся на пригоді або насолоджуйтеся поїздкою на максимальних обертах. Ви завжди отримуватиме потрібну вихідну потужність і правильну динаміку руху. Більше потужності там, де це необхідно.

V-STORM 650 V-подібний двигун
Витончена ефективність V-подібного двигуна з двома циліндрами

V-подібний двигун типу DOHC (з подвійним верхнім розподільним валом) з робочим об’ємом 645 см3 розташованими під кутом 90 градусів — це шедевр інженерної майстерності Suzuki з багатою історією. Налаштування двигуна для V-Strom 650 дають змогу йому створювати достатній крутний момент за низької та середньої частоти обертання двигуна, що практично в повсякденному використанні, та підтримувати чудову динаміку на високих обертах. Двигун відповідає стандартам «Євро-5», його конструкцію було змінено: були застосовані нові технології, наприклад полімерне покриття на бокових частинах спідниць поршнів, і модифіковані більш ніж 60 компонентів для досягнення вищої вихідної потужності в широкому діапазоні обертів. Водночас вдалося зберегти унікальні характеристики V-подібного двигуна зі здвоєними циліндрами й низький рівень витрати палива. Поєднання низької витрати палива й великого бака на 20 л дає найкращий у класі запас ходу від заправлення до заправлення, що звільняє водія від потреби в частому дозаправленні. Вдосконалений двигун успішно підкреслює переваги характеру V-Strom 650, що робить його ще одним шедевром від Suzuki.

Подвійна дросельна заслінка Suzuki (SDTV) Система впорскування палива

З перевіреною системою впорскування палива з подвійною дросельною заслінкою Suzuki (SDTV) кожен циліндр має два дискових поворотних затвори для підвищення вихідної потужності й ефективності. Один дисковий затвор безпосередньо під’єднаний до ручки керування дросельною заслінкою, а другий контролюється ЕБК і працює відповідно до сигналів датчика положення дросельної заслінки, датчика частоти обертання двигуна й датчика положення важеля коробки передач, створюючи оптимальний потік повітря на вході, реалізуючи ефективну й плавну подачу потужності з достатнім крутним моментом на низьких обертах. Ще одна особливість — контроль частоти обертання холостого ходу, що підтримує рівномірну частоту обертання холостого ходу й зменшує викиди. Було встановлено модернізовані форсунки з 10 отворами й довгим соплом для більшої ефективності.

V-STORM 650 SDTV
Розподільні вали, що створюють унікальне відчуття потужності

Унікальний характер V-Strom 650 забезпечується завдяки тому, що двигун залишається потужним не лише за високої частоти обертання, а й на часто використовуваних низьких і середніх обертах. Для відповідності цим потребам двигун оснащений оригінальним розподільним валом впускних клапанів із впускними каналами однакової довжини, а розподільний вал випускних клапанів було запозичено з дорожньої моделі SV650, що має вищу висоту підйому кулачка в порівнянні з попередньою моделлю V-Strom 650. Ці особливості та нові налаштування покращили крутний момент і потужність на середніх і низьких обертах, що дозволяє пілотові насолоджуватися їздою в спортивному стилі та без зайвих стресів виконувати щоденні поїздки або подорожі на дальні дистанції — і це робить модель 650 ще привабливішою.

Поршні з полімерними спідницями

Одна з нових особливостей двигуна об’ємом 645 см3 — це поршні з полімерним покриттям спідниць. Ця технологія покриття призначена для зменшення тертя в циліндрі, що сприяє економії палива й відповідає останнім стандартам контролю викидів. Також встановлено спеціальні L-подібні поршневі кільця для кращого ущільнення та зниження рівня пропускання газів, завдяки чому мотоцикл відповідає останнім нормам і покращується вихідна потужність і простота використання.

Технологія подвійного запалювання

Технологія подвійного запалювання Suzuki, яка є унікальною у своєму класі, передбачає застосування двох свічок запалювання на циліндр, що дозволяє запалювати робочу суміш з високою точністю. У поєднанні з високоефективними свічками запалювання вона збільшує ефективність згоряння, забезпечує більш плавне зростання вихідної потужності, зменшує витрату палива й рівень викидів.

Полегшена вихлопна система з низьким розташуванням глушників

Вихлопна система з низько розташованими глушниками стала ще легшою та була переміщена ближче до центру тяжіння, що підвищує керованість і дає можливість додатково встановити невелику розумну багажну систему. Використовується тандемна система каталітичних нейтралізаторів, яка дозволяє досягти необхідного рівня контролю викидів відповідно до стандарту «Євро-5» і підвищувати ефективність вихлопної системи для покращення вихідної потужності.

Дизайн V-STORM

Дизайн

Лінійка V-Strom

Збудований за концепцією «Дизайн у нашій ДНК», V-Strom 650 схожий на свого брата з двигуном об’ємом 1037 см3 і має солідний та інтелігентний вигляд, властивий усій лінійці V-Strom. Оригінальний стиль носової частини мотоцикла Suzuki ще більше підкреслено завдяки прямій лінії від кінчика «дзьоба» обтічника до верхньої точки бака, яка є вираженням ДНК дорожньої моделі DR-BIG і легенди пустельних перегонів DR-Z. Спадщина та історія створених для пригод мотоциклів Suzuki найшли ще більше прояву в цій моделі, наповнюючи власників гордістю за свої мотоцикли. Жовтий колір чемпіона є символічним для серії V-Strom, оскільки він нагадує про історію позашляхових перегонів Suzuki та надає власникам відчуття приналежності до активного й сповненого пригод життя.

Лінійка V-Strom

Дизайн

ВЕЛИКА спадщина, ВЕЛИКІ пригоди.

V-Strom успадкував унікальний вигляд DR-BIG, що був першою моделлю з характерною носовою частиною. Також V-Strom 650/XT запозичив дизайн у моделі V-Strom 1000, проте відрізняється більш прямою лінією корпусу від кінчика носової частини до верхньої точки бака, яка ще більше підкреслює войовничий дух його предка. * На зображенні є додаткові аксесуари.

V-STORM 650/XT Спадщина

Оснащення

Освітлення та кофорт

Головні фари й задні ліхтарі

Головні фари й задні ліхтарі V-Strom 650/XT також успадковані від моделі V-Strom 1000. Фари дальнього й ближнього світла легкої блок-фари головного світла розміщені вертикально одна над одною та забезпечують яскравість, еквівалентну яскравості здвоєних фар попередньої моделі в режимі дальнього світла, коли обидві лампи, верхня та нижня, освітлюють дорогу, охоплюючи більше простору. Унікальний світлодіодний задній ліхтар, також запозичений у старшого брата, є дуже добре помітним і допомагає знизити масу мотоцикла.

Вужчий бак об’ємом 20 л

Бак, що став вужчим й елегантнішим, вміщує 20 л пального й забезпечує більший запас ходу в поєднанні із чудовими показниками витрати палива. Після відмови від пластмасових накладок з боків бака, які були встановлені на попередній моделі, бак став вужчим і на ньому можна розмістити сумки на магнітному кріпленні. Накладки рами, які було розташовано безпосередньо під сидінням, також стали тоншими й дають змогу пілотові прямо ставити ноги на землю, що надає йому більше впевненості.

Оснащення для V-Strom 650XT

Унікальною особливістю V-Strom 650XT є захисні накладки для кистей рук, які полегшують водіння в жорстких умовах, а також обтікач двигуна, який створює відчуття пригоди. Обидві деталі входять у стандартну комплектацію.

Функціональний комфорт

Важливою особливістю моделі V-Strom 650 є надзвичайно комфортне сидіння. Незважаючи на новий дизайн, відповідно до стилю обтікача, воно не втрачає своїх властивостей, що принесли йому хорошу репутацію. Також з попередньої моделі запозичено розташування зони тандемної посадки — паралельно задньому кронштейнові, завдяки чому створюється рівна поверхня значної площі для надійного кріплення габаритного багажу.

Поїздка в стилі «люкс»

Неперевершений комфорт сидіння та природне положення під час їзди — це не все, що дарує насолоду від поїздки на цьому мотоциклі. Плавна робота двигуна, ідеально нейтральне керування, відповідність всього мотоцикла вимогам — все це ідеально збалансовано. У міру зростання пробігу ви помітите, наскільки очевидна ця різниця, і ще більше полюбите цю модель. Дизайн сидіння є достойним репутації V-Strom як комфортного мотоцикла. Забезпечуючи широку рівну поверхню для підтримки пілота під час руху, передня частина сидіння є тонкою та дає змогу швидко ставати ногами на землю під час зупинки. Заднє сидіння широке й комфортне, тому пасажир також повною мірою може насолоджуватися поїздкою. Коли дивитися збоку, подушка сидіння виглядає переконливо надійно й кличе пілота в довгу подорож.

V-Storm 650 Сидіння
V-STORM 650 Диски й шини
Нові диски й шини

Диски з литого алюмінію з десятьма спицями привертають увагу до V-Strom 650. Вони не лише надають спортивного вигляду, притаманного його старшому братові V-Strom 1000 у лінійці Suzuki Adventure, успадкованого від моделей DR-BIG і DR-Z, а й покращують стабільність на дорозі та знижують масу. V-Strom 650XT оснащений шпицевими дисками під безкамерні шини, які амортизують краще завдяки гнучкості спиць, створюючи більший комфорт для пілота й даруючи задоволення від їзди. Модель чемпіонського жовтого кольору має позолочені диски, що контрастують із чорними деталями та іншими кольорами. Розміри коліс становлять 19 дюймів попереду й 17 дюймів позаду, що забезпечує ідеальний баланс стабільності та легкості керування, а встановлені шини Bridgestone BATTLAX ADVENTURE A40, спеціально розроблені для моделі V-Strom 650, мають підвищений рівень стабільності та зчеплення.

М’яка підвіска

Гнучка та зручна традиційна телескопічна вилка невибаглива в експлуатації та гарантує, як спокійні тривалі подорожі, так і захопливі проїзди серпантинами. Задню підвіску оснащено регулятором опору амортизатора під час ходу відбою та дистанційним регулятором попереднього навантаження, який можна налаштовувати вручну, що дозволяє пілотові швидко адаптувати підвіску під свій стиль водіння або для руху з пасажиром чи багажем без додаткових інструментів.

Алюмінієва діагональна рама

Поєднання легкої та стійкої алюмінієвої діагональної рами й маятника — це унікальна особливість цього класу, а двигун із широким діапазоном потужності забезпечує легке й плавне керування та стабільність у різних дорожніх ситуаціях.

Керування комфортом

Вітрове скло було піднято на 9 мм для зниження дії повітряного потоку й захисту тіла, а форму було змінено для контролю потоку вітру, а не лише для створення захищеної від дії вітру зони. Завдяки менш різкому переходові між захищеною та незахищеною від дії вітру зонами в пілота з’являється більша свобода рухів за рахунок зменшення турбулентності та відчуття природного потоку вітру. Доступно три положення скла, регулювання здійснюється за допомогою чотирьох гвинтів.

Розетка постійного струму

З панеллю приладів V-Strom 650 отримав розетку 12 В пост. струму, розташовану безпосередньо під панеллю вже в стандартній комплектації, яка дає пілотові змогу вільно використовувати супутникові навігаційні системи та / або заряджати мобільні пристрої. Ця новинка робить подорожі, особливо тривалі, зручнішими. * Щоб уникнути розряджання акумулятора, не використовуйте розетку під час зупинки двигуна або на холостому ходу.