Оберіть клас

arrow

HAYABUSSA

Технології

Загальна інформація

Покликаний створити нову легенду

Приготуйтеся до найкращих вражень від поїздок. Створюйте нові легенди самостійно, приручаючи цього звіра, який сам має стати легендою.

Абсолютний баланс потужності та керованості

Відомий своєю надзвичайною потужністю, спритністю та неперевершеним дизайном. Легендарний завдяки встановленню нових рівнів спортивних результатів й утримання передової позиції у своєму класі протягом останніх двох десятиліть. Перейдемо до сьогодні. Цілковита цілеспрямованість і невтомні зусилля народили нове покоління, ідеальне для руху в майбутнє. Покращена динаміка руху забезпечується завдяки більш плавній подачі потужності та кращій керованості, набору найновіших електронних систем, створених для оптимізації робочих характеристик, і робить модель Hayabusa більш контрольованою та передбачуваною, а також надзвичайно надійною. І все це втілено в такій зовнішній оболонці, що змушує людей обертатися вслід, підкоряючи своїм неперевершеним стилем і грацією.

Hayabussa Абсолютний баланс потужності та керованості
Hayabussa Система інтелектуального керування Suzuki (S.I.R.S.)
Система інтелектуального керування Suzuki (S.I.R.S.)

Перемикач режиму поїздки Suzuki Alpha (SDMS-α) поєднує п’ять розширених систем керування, даючи пілотам змогу обирати індивідуальні налаштування для кожного з них. Він оптимізує характеристики продуктивності та поведінку для кращого підлаштовування під зміни поверхонь доріг, умови їзди й обраних стилів їзди. Експериментуйте з різними налаштуваннями й отримуйте перевагу від їхньої роботи для вдосконалення ваших навичок їзди й більшої впевненості та насолоди від поїздок. Окрім трьох заводських налаштувань (A, B, C), SDMS-α дає змогу обирати між трьома користувацькими групами налаштувань (U1, U2, U3). Режими й налаштування можна змінювати за допомогою перемикачів на лівій ручці керма, а поточні налаштування відображаються на світлодіодній TFT-панелі, що знаходиться в центрі приладової панелі.

IMU

6-осьовий IMU (блок інерційних вимірювачів) від Bosch поєднує в собі акселерометри й гіроскопи в одному компактному пакеті, який постійно контролює тангаж (нахил вперед і назад), крен (нахил вбік) і рискання (поворот відносно вихідного напрямку) мотоцикла. Ці вимірювання порівнюються одне з одним, а також із показниками датчиків частоти обертання коліс, дозволяючи Hayabusa оцінювати свій стан і виконувати розширені функції контролю S.I.R.S.

Перемикач режиму потужності

Обирайте один з трьох різних режимів потужності двигуна, що контролюють подачу потужності відповідно до дорожніх умов і динаміки руху. У режимі 1 відкриття дросельної заслінки відбувається миттєво, забезпечуючи максимальну потужність. Це хороший вибір для досвідченого пілота й спортивного стилю керування. У режимі 2 відкриття дросельної заслінки відбувається більш плавно, через що забезпечується більш лінійне зростання потужності . Це робить цей режим практичним для щоденних поїздок. У режимі 3 дросельна заслінка відкривається найбільш плавно, забезпечуючи м’яке зростання кривої потужності зі зниженою максимальною вихідною потужністю. Він добре підходить для їзди мокрими слизькими дорогами або в період звикання до потенціалу найкращого спортивного мотоцикла.

Система антиліфт-контролю

Компанія Suzuki розробила ефективну високотехнологічну систему, що максимізує ефективність прискорення, не даючи передньому колесу відриватися від землі. Система пропонує 10 режимів налаштувань, де режим 1 означає мінімальний контроль, а режим 10 практично унеможливлює підняття переднього колеса навіть у разі повного відкриття дросельної заслінки за наявності пасажира позаду.

Двонаправлений квікшифтер (система швидкого перемикання передач)

Перемикайте передачі швидше й без необхідності використання зчеплення або дросельної заслінки. Система має два режими. Режим 1 забезпечує більш швидке реагування в гоночному стилі, а режим 2 — більш плавне реагування. Для забезпечення плавного перемикання передач за допомогою квікшифтера електронний блок керування затримує момент запалювання під час прискорення або підтримання рівномірної швидкості та відкриває дросельну заслінку під час сповільнення. Характеристики нового зчеплення assist & slipper® * забезпечують ще більш плавне перемикання. * Assist & Slipper — ексклюзивна торгова марка F.C.C. Co., Ltd. у Японії та інших країнах і юрисдикціях.

Система контролю гальмування двигуном

Ця система нівелює ефект гальмування двигуном, обмежуючи проковзування або підкидання заднього колеса й забезпечуючи більш плавну, більш контрольовану поведінку. Доступність трьох режимів і налаштування та «ВИМК.» дадуть змогу контролювати ефективну силу гальмування двигуном відповідно до умов їзди або бажання.

Активна система контролю тяги

Ця система пропонує новий рівень контролю тяги, застосовуючи дані з IMU для постійного контролю кута нахилу й ефективного обмеження ковзання на поворотах, а також на рівних ділянках. Вона забезпечує більшу стабільність за всіх умов, дозволяючи впевнено контролювати мотоцикл у різних дорожніх ситуаціях, знижуючи стрес і втому. Система пропонує 10 режимів налаштувань, а також опцію вимкнення. Чим вищий номер режиму, тим швидше вмикатиметься контроль тяги й тим активніше система обмежуватиме пробуксовування коліс. Примітка. Активна система контролю тяги не звільняє пілота від керування дросельною заслінкою. Вона не може попередити втрату тяги через надмірну швидкість під час входження в поворот та / або застосування гальма. Вона також не може попередити втрату зчеплення переднього колеса з дорогою.

Системи допомоги

Народжений для дії

Широкий асортимент високотехнологічних електронних систем контролю, до яких відноситься система інтелектуального керування Suzuki (S.I.R.S.), виходить далеко за межі SDMS-α. Кожна система розроблена задля підвищення зручності, впевненості пілота або оптимізації робочих характеристик під ті чи інші потреби, а також задля контрольованості та передбачуваності Hayabusa. Ці системи дають відчуття безпосереднього спілкування із серцем і мозком мотоцикла під час знайомства з потенціалом найкращого спортивного мотоцикла. На зображенні є додатковий аксесуар.

Система лаунч-контролю

Поверніть ручку дросельної заслінки й відчуйте ефективний старт і прискорення так, як його відчувають професійні пілоти на старті. Вибір із трьох режимів дає змогу вам адаптувати частоту обертання двигуна під час старту під ваш рівень досвіду або впевненості. Режим 1 обмежує швидкість двигуна під час старту до 4000 об./хв, режим 2 працює на 6000 об./хв, а найшвидший режим 3 — на 8000 об./хв.

Сигнал попередження про аварійне гальмування

Ще одна нова функція на мотоциклі Suzuki вмикає швидке миготіння передніх і задніх поворотних покажчиків, щоб дати водіям позаду сигнал про різке гальмування на швидкості від 55 км/год.

Система контролю спуску на схилах

Ця система моніторить положення та кут мотоцикла для запобігання підняттю заднього колеса через застосування ABS для контролю тиску в гальмівній системі та компенсації в разі гальмування під час спуску зі схилу.

Активний обмежувач швидкості

Застасована уперше в мотоциклетній промисловості ця система дає змогу встановлювати максимальну швидкість, яку ви не хочете перевищувати, а потім вільно прискорюватися та сповільнюватися в межах цієї швидкості. Це допомагає не перейматися про перевищення обраного ліміту швидкості.

Антиблокувальна система

Система поєднує дані положення транспортного засобу з IMU з даними датчиків швидкості переднього й заднього колеса, щоб уможливити активацію ABS не лише на прямих ділянках, а й під час проходження поворотів. Отож, мотоцикл менше підкидатиме вгору й він не втрачатиме зчеплення, зберігаючи свій радіус і кут нахилу для кращого дотримання бажаної траєкторії проходження повороту. Примітка. Система ABS не призначена для скорочення гальмівного шляху. Завжди їдьте на безпечній швидкості відповідно до дорожніх і погодних умов, зокрема на поворотах.

Система утримання під час підйому схилом

Система утримання під час підйому схилом розроблена для автоматичної активації заднього гальма протягом 30 секунд після зупинки на схилі, навіть якщо ви відпустите важіль або педаль гальма. Це допомагає забезпечити більш плавний повторний старт, і вам не потрібно хвилюватися, що мотоцикл покотиться назад.

Система круїз-контролю

Круїз-контроль зменшує втому від поїздок, даючи змогу підтримувати встановлену швидкість без використання дросельної заслінки. Швидкість можна довільно збільшувати й зменшувати за допомогою перемикача на лівій ручці та встановлювати в діапазоні від 31 до 200 км/год під час їзди за частоти обертання двигуна 2000—7000 об./хв на другій передачі або вище. Зручна функція відновлення вмикає систему заново й прискорює мотоцикл до останньої встановленої швидкості після гальмування.

Система легкого запуску двигуна

Система легкого запуску Suzuki дає змогу легко запускати двигун через швидке натискання кнопки стартера за будь-яких погодних умов або стану двигуна — холодного або гарячого. Вам не потрібно продовжувати тиснути кнопку стартера до запалювання та вмикання двигуна.

Система допомоги за низьких оборотів двигуна

Система допомога за низьких оборотів двигуна автоматично підвищує частоту обертів холостого ходу під час рушання після зупинки або повільного руху. Дросельна заслінка з електроприводом забезпечує ще точніший контроль рівня обертів. Система полегшує пілоту старт з місця або маневрування в щільному потоці руху чи через заповнений паркувальний майданчик.

Потужність

Легендарна потужність і надійність

Вдосконалення легендарного рядного чотирициліндрового двигуна Hayabusa об’ємом 1340 см³ з рідинним охолодженням забезпечують ще кращий баланс загальної продуктивності, а також підвищену ефективність і довговічність, одночасно відповідаючи стандартам «Євро-5». Hayabusa успадкував горде звання «найшвидшого спортивного мотоцикла» після того, як став родоначальником цієї категорії в 1999 році, і продовжує пропонувати більше крутного моменту й потужності, ніж будь-який інший спортивний мотоцикл на застосовних у повсякденних умовах частотах обертання двигуна. Символ гордості інженерної справи й майстерності, він покликаний дарувати найкращі враження від тривалих поїздок.

Оптимальна потужність, довговічність і контроль

Незважаючи на те, що цей двигун уже відомий своєю покращеною стійкістю та довговічністю, нові модифікації виводять його на новий рівень. Нові поршні та шатуни зменшують масу рухомих деталей двигуна. Модифіковані мастильні канали колінвала покращують змащування двигуна. Збільшена довжина голкових підшипників вала коробки передач. Увага до деталей поширюється навіть на спосіб затягування болтів корпусу двигуна і навіть на нарізання різьби всередині отворів під гвинти у верхній частині картера. Під час розробки нових поршнів і подвійної вихрової камери згоряння (TSCC) повною мірою застосовувалися переваги комп’ютерного моделювання, завдяки чому під час підйому клапанів у циліндри надходить більший об’єм повітря, через що підвищується ефективність згоряння. Форсунки з боковою подачею палива Suzuki (S-SFI) мають нову подвійну конструкцію, у якій вторинна форсунка розташована так, що впорскуване паливо спрямовується на відбивальну пластину в каналі та потрапляє в камеру згоряння у формі дрібного туману. Це поєднується з підвищеною місткістю нового повітряного фільтра й збільшеною довжиною магістралі підведення повітря для оптимізації вихідної потужності на низьких і середніх обертах і покращення контрольованості Hayabusa під час звичайних повсякденних поїздок. Система електронного керування дросельною заслінкою Suzuki забезпечує природне реагування з лінійним контролем, а відповідно змінений до 43 мм отвір дросельної заслінки підвищує потужність на низьких і середніх обертах двигуна. Допомагають покращити продуктивність і контрольованість на найчастіше використовуваних низьких і середніх частотах обертання двигуна також зменшений час перекриття клапанів нового двигуна й нова труба випускного колектора, що з’єднує циліндри № 1 і № 4.

hayabussa Оптимальна потужність
hayabussa Ідеальне поєднання сили та грації
Ідеальне поєднання сили та грації

Найкраща продуктивність народжується з ідеального поєднання сили та грації, пілота й мотоцикла. Hayabusa дає це сповна. Висока потужність і крутний момент дають більше впевненості під час поїздок у будь-якому спорядженні та на будь-якій швидкості. Шасі та ходова частина забезпечують простоту керування і повну підконтрольність пілотові. Усе це вміло поєднується в сміливому агресивному дизайні, що підкреслює розкішні деталі та є втіленням майстерності. Як і птах, на честь якого було названо цей мотоцикл, — японський сапсан, — Hayabusa тримає позицію найшвидшого й найспритнішого хижака в дикій природі. Це більш ніж просто поєднання деталей.

Неперевершена міць

Шасі Hayabusa створено, щоб придати впевненості через надійну постановку ніг, легке й передбачуване керування, що разом надає впевненості в собі та покращує враження від їзди. Із цим мотоциклом ваші поїздки будуть безпроблемними й комфортними, нерівності дорожнього покриття вас не турбуватимуть, а мотоцикл вірно виконуватиме ваші бажання. Він ефективно передає високу потужність свого легендарного двигуна на покриття, повною мірою використовуючи свої інтелектуальні системи контролю для ефективної їзди й гальмування, як під час руху прямими ділянками, так і під час подолання поворотів. В основі цього надзвичайного шасі лежить перевірена часом діагональна алюмінієва рама й маятник Hayabusa. Незважаючи на те, що компанія Suzuki збудувала й випробувала багато різних прототипів рам на етапі розробки, перевірене поєднання секцій з екструдованого алюмінію із секціями з литого алюмінію продовжує забезпечувати необхідний ступінь гнучкості та сили цій стійкій конструкції рами. Хоча вони дорожчі та складніші для виробництва, екструдовані алюмінієві секції дають перевагу в плані досягнення загального балансу, необхідного для транспортного засобу, який пропонує максимальну продуктивність і досягає обмеженої номінальної максимальної швидкості 299 км/год. Із цієї причини деталі рами з екструдованого алюмінію можна побачити на багатьох суперкарах.

Hayabussa Неперевершена міць
Hayabussa Оптимізована підвіска
Оптимізована підвіска

Перевернута телескопічна вилка KYB забезпечує хід переднього колеса 120 мм і маює покриття з алмазоподібного вуглецю (DLC) на внутрішніх трубках вилок зовнішнім діаметром 43 мм для зменшення тертя та покращення реагування на невеликі нерівності на поверхні дороги. Попереднє навантаження пружин, зусилля опору амортизатора під час ходу стиснення та відбою є повністю регульованими. Внутрішню конструкцію було вдосконалено для кращого поглинання нерівностей дорожнього покриття та забезпечення більш плавного й стійкого руху з оптимальним зчепленням. Внутрішню конструкцію регульованої задньої підвіски маятникового типу KYB було також модернізовано для максимального комфорту й стабільності на прямих ділянках. Окрім цього, налаштування передньої та задньої підвіски оптимізовано для стабільної їзди з нейтральним відчуттям на всіх швидкостях.

Зчеплення, спритність і гальмівна здатність

Максимальне зчеплення, спритність і гальмівна здатність

Передні гальмівні супорти Brembo Stylema®

На Hayabusa встановлено найсучасніші передні гальмівні супорти Stylema® від Brembo. Ці нові супорти мають більш легку, компактну, ретельно модельовану конструкцію, створену для використання на високопотужних мотоциклах, вони збільшують потік повітря навколо гальмівних колодок, який швидко їх охолоджує та забезпечує миттєве гальмування. Вони комбінуються з передніми дисками зі збільшеним із 310 до 320 мм діаметром з новим розташуванням отворів, що ще більше дає змогу оптимізувати ефективність охолодження.

Ексклюзивні шини Bridgestone

Компанія Suzuki роками тісно співпрацювала з Bridgestone для розробки нових шин BATTLAX HYPERSPORT S22 спеціально для потреб Hayabusa. Нові шини відрізняються покращеним зчепленням із сухим покриттям, ефективністю на мокрій поверхні, кращою тягою в різних умовах і спритністю, зберігаючи високий рівень стійкості. Завдяки новому композитному матеріалу й конструкції ці шини демонструють значне покращення зчеплення на прямих ділянках і в поворотах, даруючи пілотові кращі враження та впевненість під час руху. Шини встановлено на нові 7-спицеві колеса, які не лише мають чудовий вигляд, а й покращують зчеплення з дорожнім покриттям.

Дизайн

Агресивний, елегантний і надзвичайно привабливий

На зображенні є додатковий аксесуар.

Зібраний і готовий до швидкого руху

Стрункий аеродинамічний силует не дасть сплутати Hayabusa з іншими моделями. До того ж сучасний стиль і надзвичайна увага до найменших деталей свідчать, що це не просто мотоцикл. Зберігаючи традиційну концепцію дизайну, новий довгий і низький силует «Благородного хижака», Hayabusa просто випромінює міць, потужність, зібраність і проникливість, притаманні хижому птахові. З направленою вгору хвостовою частиною та глушниками, що надають силуетові агресивності, Hayabusa виглядає зібраним і готовим до бою. Нові глушники із часом змінюють колір залежно від вашого стилю водіння, надаючи унікального вигляду вашому Hayabusa. Кольорові деталі та хромові акценти контрастують із чорними панельними секціями, створюючи візуальне враження неймовірного потенціалу, який чекає на те, щоб його розкрили. Навіть нові логотипи англійською та японською мовами випромінюють швидкість. Hayabusa. Справжня демонстрація сили.

Hayabussa Зібраний і готовий до швидкого руху
hayabussa Аеродинамічна ефективність
Аеродинамічна ефективність

Аеродинамічна ефективність надзвичайно важлива для мотоцикла, який може досягати швидкостей близько 300 км/год. Тривалі випробування в аеродинамічній трубі, повномасштабне використання найсучасніших інструментів комп’ютерного моделювання та роки досвіду створили ідеальний образ, який поєднує пілота й мотоцикл в одне ціле — хижака, що мчить уперед. Hayabusa має один з найкращих коефіцієнтів лобового опору серед мотоциклів, допущених на дороги загального користування, а також відмінні показники CdA й аеродинамічної якості, які дозволяють розвивати максимальну швидкість і зберігати водночас стабільність. Hayabusa — це, беззаперечно, втілення неперевершеної ефективності.

  • Освітлюйте шлях стильно

    Освітлюйте шлях стильно

    У вертикально розмішених одна над другою фарах ближнього й дальнього світла Hayabusa застосовуються світлодіоди. Унікальний світловий малюнок фар забезпечує яскраве освітлення вночі та робить Hayabusa добре помітнім для пішоходів та інших учасників дорожнього руху. Габаритні вогні з вбудованими покажчиками повороту * (вперше на мотоциклі Suzuki), плавно обтікають зовнішні краї великих повітрозабірників SRAD.

  • Задній габаритний ліхтар

    Задній габаритний ліхтар

    Ззаду горизонтальна лінія нового світлодіодного заднього ліхтаря та задніх покажчиків повороту створюють єдиний широкий, чітко оконтурований акцент унизу хвостової частини мотоцикла.

hayabussa Краса приладів

Краса приладів

Пілоти люблять традиційну конфігурацію та чудовий функціонал панелі приладів Hayabusa. Тепер її доповнюють ретельно пророблені акценти, що заставляють її неймовірний функціонал засяяти ще яскравіше. Більші за розміром, ширші цифри на аналоговому тахометрі та спідометрі легше читаються, як і підсвічувана розмітка шкали по периферії. Одним з найпомітніших елементів є нова світлодіодна TFT-панель, розташована в центрі. Окрім поточних налаштувань системи SDMS-α, вона пропонує дисплей поточних даних, який покращує якість поїздки, надаючи повну інформацію про поточний робочий стан мотоцикла. Серед іншого вона відображує в реальному часі кут нахилу (із функцією пікового утримання), тиск у передньому й задньому гальмах, темп прискорення та положення дросельної заслінки.