SV650X має перевірену систему впорскування палива Suzuki з двома дросельними заслінками, яка містить подвійні дискові поворотні затвори для підвищення вихідної потужності. Разом із паливними форсунками з десятьма отворами вона додатково оптимізує ефективність згоряння палива й забезпечує плавну подачу вихідної потужності та економію палива. Окрім цього, у системі використовуються тонкі й легкі корпуси заслінок з діаметром отвору 39 мм і вбудована система контролю частоти обертання холостого ходу, що забезпечує стабільність на холостому ходу й екологічну ефективність.
SV650X Café Racer
Технології
)
ЗАГАЛЬНА ІНФОРМАЦІЯ
ВАШ ПАРТНЕР, СТИЛЬНИЙ ТА ЕФЕКТИВНИЙ
Якщо вам подобаються мотоцикли типу «café racer», вам не знайти кращого, ніж Suzuki SV650X. Завдяки своєму V-подібному двигуну з двома циліндрами, встановленому в тонкій і легкій решітчастій рамі, SV650X поєднує силу та спритність із класичним виглядом «café racer». Ви завжди отримуватимете задоволення від поїздок як у міському русі із частими зупинками, так і звивистими серпантинами поза містом. Де б ви не зупинилися SV650X Café Racer завжди буде привертати увагу своїм стильним виглядом. А на ваших улюблених серпантинах плавне нарощування потужності та спритне керування завдяки ефективному V-подібному двигуну, SV650X подарує вам незабутні враження від спортивної їзди.
)
Двигун
Технологія V-подібного двигуна з двома циліндрами
)
)
Система впорскування палива SDTV
)
Система допомоги в разі низьких обертів двигуна
Система TI-ISC (вбудована в дросельну заслінку система контролю частоти обертання холостого ходу) має функцію допомоги в разі низьких обертів. Під час запуску двигуна або їзди з низькою частотою обертання ЕБК запускає систему контролю частоти обертання холостого ходу. Після відкриття контурів системи контролю частоти обертання холостого ходу частота обертання двигуна дещо підвищується. Зазвичай під час старту мотоцикла частота обертання двигуна падає, якщо застосувати зчеплення. Це часто призводить до неочікуваної зупинки двигуна. Функція допомоги в разі низьких обертів двигуна допомагає пілотові плавно запускати двигун мотоцикла в діапазоні низьких обертів. Вона також полегшує рух на низькій швидкості із частими зупинками.
)
Система легкого запуску двигуна Suzuki
Система легкого запуску Suzuki дає змогу запускати двигун через натискання кнопки стартера за будь-яких погодних умов або стану двигуна — холодного або гарячого. Вам треба тільки легко натиснути кнопку запуску та не потрібно продовжувати тиснути кнопку стартера до запалювання та вмикання двигуна.
Рама та шасі
Легка трубчаста рама та шасі
)
Рама та шасі
Використання легкого сталевого матеріалу дозволило звузити в цілому конструкцію просторової рами, яка гордовито підкреслює потужну красу V-подібнийого двигуна з двома циліндрами.
)
Рама та шасі
Зменшена ширина мотоцикла означає не лише меншу висоту сидіння. Обтічний профіль SV650X, утворений ергономічною формою бічних накладок і оптимізованим дизайном сидіння, дає можливість зручно осідлати мотоцикл, упевнено стоячи на землі, і легко нахилятися для проходження поворотів під час руху.
)
)
Гальма й ABS
Великі подвійні передні гальмівні диски 290 мм з ABS і задні гальмівні диски 240 мм забезпечують неймовірну ефективність і контроль гальмування. Компактний і легкий, SV650 оснащений найсучаснішою системою ABS з гальмівними супортами від Nissin, що дає можливість ще більше знизити масу мотоцикла без шкоди для продуктивності. Блок керування ABS контролює положення коліс 50 разів на оберт і використовує більше 100 окремих критеріїв даних датчиків для забезпечення високої ефективності гальмування та контролю стабілізації. Гальмівний шлях залишається відносно однаковим у різних дорожніх умовах.
* Зверніть увагу, що система ABS не призначена для скорочення гальмівного шляху. ABS не може запобігти проковзуванню колеса, викликаному гальмуванням під час проходження повороту. Будьте обережними й не покладайтеся на ABS надміру.